Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2017 07:01 - ЛЕНИВИЯТ ПЕТЪК С НАБОКОВ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 11379 Коментари: 28 Гласове:
19

Последна промяна: 05.08.2017 07:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

... сигурно съм адски несъстоятелен 
с голото си тяло край прекрасната Жена, 
изпънала Анди и Кордилери в леглото ми, която чете „Лолита” – 
и вярва повече на Набоков, отколкото на многозначителните ми безмълвия, 
тя ми казва – стига плътски безумия, почини си малко, 
или – пий един аналгин, а аз съм сигурен, че я боли главата – 
и Набоков държи ключа към нейните потресаващи женски лудници, 
в които и най-нормалният луд ще се обеси 
на изключения от топлофикация радиатор – 
битие на Жена предполага острови от мъдро стаено неблагоприличие, 
какво съм и какъв съм мъж с тая мокра пура между зъбите, 
трите презерватива от насипните „Love Game Ultra Thin”, пищящия смартфон, 
и забравената салфетка с печат от червило с дъх на кокос и ванилия
в задния джоб на дънките – и защо дишам лавините си от мълчания 
в разпилените ѝ под мен сипейни коси, ако не съм целеустремено насочен 
към нейните хълмове, овали, прагове, падини – и шепи, 
стиснали Набоков за топките на 132-а страница 
в ленивия петъчен следобед...

4 август 2017 г. 
гр. София, 16, 45 ч.

 




Гласувай:
24


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. thescarletletter - Извини ме, за читателското прот...
05.08.2017 07:15
Извини ме, за читателското противоречие,
но намирам, че многозначителните ти безмълвия,
държат ключа към потресаващите женски лудници и именно те създават
островите от мъдро стаено неблагоприличие. :))))))
Ами Мъжка си е тая мокра пура между зъбите и
трите презерватива. :)))))
Целеустремено насочен(и) лавини от мълчания има.....а за какво и е притрябвала книга?! :)

Много прегръдки, Чу!
Прекрасен и много вълнуващ както винаги! :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - Извини ме, за читателското прот...
05.08.2017 07:21
thescarletletter написа:
Извини ме, за читателското противоречие,
но намирам, че многозначителните ти безмълвия,
държат ключа към потресаващите женски лудници и именно те създават
островите от мъдро стаено неблагоприличие. :))))))
Ами Мъжка си е тая мокра пура между зъбите и
трите презерватива. :)))))
Целеустремено насочен(и) лавини от мълчания има.....а за какво и е притрябвала книга?! :)

Много прегръдки, Чу!
Прекрасен и много вълнуващ както винаги! :)

Благодаря, чедо.
Светли почивни дни ти желая, ся им казват "уй-кенд"! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
3. thescarletletter - Да кажа още нещо: жените много об...
05.08.2017 07:29
Да кажа още нещо: жените много обичаме заря. :)))))
А ти правиш най- красивата поетична заря, макар и сутрин! И трябва да знаеш, че съм много, много, много щастлива. :)
Поздрави седма пейка от мен!
Благодаря за прекрасните стихове. :)
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Да кажа още нещо: жените много об...
05.08.2017 07:32
thescarletletter написа:
Да кажа още нещо: жените много обичаме заря. :)))))
А ти правиш най- красивата поетична заря, макар и сутрин! И трябва да знаеш, че съм много, много, много щастлива. :)
Поздрави седма пейка от мен!
Благодаря за прекрасните стихове. :)

Утринната заря беше в твоя чест, сладоледът "Ескимо" на клечка ще го ядем на Седмата пейка, когато се върна във Варна, а това е още далече - чаааак на 17-и август.
Поздрав от Полите на Витоша!
Чу
цитирай
5. yotovava - пий един аналгин, а аз съм сигурен, ...
05.08.2017 08:10
пий един аналгин, а аз съм сигурен, че я боли главата –
и Набоков държи ключа към нейните потресаващи женски лудници,


Какво повече да ти кажа!
цитирай
6. yotovava - Освен че си велик :))))))))))))...
05.08.2017 08:10
Освен че си велик :))))))))))))))))))))
цитирай
7. yotovava - и умопомрачаващо талантлив
05.08.2017 08:10
и умопомрачаващо талантлив
цитирай
8. yotovava - Космополитен!
05.08.2017 08:11
Космополитен!
цитирай
9. yotovava - Родоски колос в поезията
05.08.2017 08:11
Родоски колос в поезията
цитирай
10. yotovava - Недостижим на космическо ниво :...
05.08.2017 08:13
Недостижим на космическо ниво :))))
цитирай
11. yotovava - И внимателската с прелитащите ч...
05.08.2017 08:15
И внимателската с прелитащите чинии, една вече е прелетяла блога ти :))))))))
цитирай
12. pvdaskalov - * ! *
05.08.2017 09:48
Докато тя е чела "Лолита", дали я попита може ли да се катериш по "нейните хълмове, овали, прагове, падини"? Извинявай за любопитството... Едно време, когато заплатата ми беше цели 5 щатски долара, измислих виц. Марийка, изтерзана от нямането, пита: "Иванчо, кога ще се оправим?" А той отговаря: "Споко, Марийке, щом съберем пари, ще купя презерватив..."
Блазе ти, чичовото! Ти си млад, красив, талантлив, с възвишени мисли, а аз още бъркам бетон и се чувствам като тромав слон. На моята възраст трябваше да съм вече с жълта броеница в ръцете и да командвам челядта.
Бъди жив и здрав!
Чичо ти
цитирай
13. germantiger - поздрави
05.08.2017 10:46
Набоков за мен е боклук, повтаря за мен.

Няколко пъти се опитвах да започна "Лолита", но приказките на Хумберт Хумберт са фекалии, нормално за руски еврейн в щатите...
цитирай
14. deleted-4udovi6teto - пий един аналгин, а аз съм сигурен, ...
05.08.2017 20:57
yotovava написа:
пий един аналгин, а аз съм сигурен, че я боли главата –
и Набоков държи ключа към нейните потресаващи женски лудници,


Какво повече да ти кажа!

Това ми стига.
Благодаря ти за прекрасния "ленив" следобед във вилата ти на Владая, както и на кметицата за прекрасните снимки!
Чу
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - Освен че си велик :))))))))))))...
05.08.2017 20:58
yotovava написа:
Освен че си велик :))))))))))))))))))))

Е, щом Владая ме призна, да се готви и село Симеоново! :-))))))))
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - и умопомрачаващо талантлив Да, ...
05.08.2017 20:59
yotovava написа:
и умопомрачаващо талантлив

Да, скромно казано.
Чу
цитирай
17. deleted-4udovi6teto - Космополитен! Кво си говориш, ...
05.08.2017 21:00
yotovava написа:
Космополитен!

Кво си говориш, направо съм командир в столичната НАСА на летящите тоалетни чинии над Симеоново! :-))))))
Чу
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Родоски колос в поезията И Але...
05.08.2017 21:01
yotovava написа:
Родоски колос в поезията

И Александрийски фар, да не забравиш утре! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
19. deleted-4udovi6teto - Недостижим на космическо ниво :...
05.08.2017 21:02
yotovava написа:
Недостижим на космическо ниво :))))

Така е, нима някой оспорва космическите аксиоми?
Чу
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - И внимателската с прелитащите ч...
05.08.2017 21:03
yotovava написа:
И внимателската с прелитащите чинии, една вече е прелетяла блога ти :))))))))

Е, аз какво да сторя, като женицата просто се изпуска по малка - и изтърва по голяма нужда, денем и нощем? :-)))))))))
Чу
цитирай
21. deleted-4udovi6teto - Докато тя е чела "Лолита&q...
05.08.2017 21:04
pvdaskalov написа:
Докато тя е чела "Лолита", дали я попита може ли да се катериш по "нейните хълмове, овали, прагове, падини"? Извинявай за любопитството... Едно време, когато заплатата ми беше цели 5 щатски долара, измислих виц. Марийка, изтерзана от нямането, пита: "Иванчо, кога ще се оправим?" А той отговаря: "Споко, Марийке, щом съберем пари, ще купя презерватив..."
Блазе ти, чичовото! Ти си млад, красив, талантлив, с възвишени мисли, а аз още бъркам бетон и се чувствам като тромав слон. На моята възраст трябваше да съм вече с жълта броеница в ръцете и да командвам челядта.
Бъди жив и здрав!
Чичо ти

Ооооо, Чичо Пепи, знаеш ли как си мечтая да хвана и аз броеницата, да седнем с теб на Стълбата към Луната и да си пием кротко бирата?
Много ти благодаря.
Лека вечер!
Чу
цитирай
22. deleted-4udovi6teto - Набоков за мен е боклук, повтаря за ...
05.08.2017 21:06
germantiger написа:
Набоков за мен е боклук, повтаря за мен.

Няколко пъти се опитвах да започна "Лолита", но приказките на Хумберт Хумберт са фекалии, нормално за руски еврейн в щатите...

Проблемът - дали обичаме едного или другиго в литературата, си е на обичащия.
Ако мразиш някого, трябва да знаеш защо.
Другото е необяснима злоба, Тигре.
Чу
цитирай
23. favn56 - Мъжко стихо, с мирис на тютюн и со...
06.08.2017 06:48
Мъжко стихо, с мирис на тютюн и сол!!!
цитирай
24. deleted-4udovi6teto - Мъжко стихо, с мирис на тютюн и со...
06.08.2017 06:51
favn56 написа:
Мъжко стихо, с мирис на тютюн и сол!!!

Няма как да е другояче, Фавне. Педерастки простотии в моя блог няма да видиш.
Чу
цитирай
25. germantiger - поздрави чу
06.08.2017 20:57
Нямам претенция да познавам творчеството на Набоков, но сблъсъка ми, повтарям сблъсъка ми с началото на "Лолита" беше органично противен за мен.

Омраза и злоба, не
цитирай
26. deleted-4udovi6teto - Нямам претенция да познавам тво...
07.08.2017 05:35
germantiger написа:
Нямам претенция да познавам творчеството на Набоков, но сблъсъка ми, повтарям сблъсъка ми с началото на "Лолита" беше органично противен за мен.

Омраза и злоба, не

То - началото де, и в "Престъпление и наказание" на Ф. М. Достоевски, и в "Братя Карамазови" на Л. Н. Толстой е тежко, дори тромаво, трудно, за да не кажа - непоносимо. Но послеее... като набере скорост, става страшно!
Опитай пак, просто трябва да преодолееш себе си и читателската ти същност ще се отвори като цвете.
Благодаря.
Чу
цитирай
27. germantiger - ...
08.08.2017 09:20
Не бих правил аналогии между набоков и Достоевски или Л.Толстой.

"Престъпление и наказание" никога не е било за мен проблем в начало, "среда" или финал, а Карамазови ми бяха интересни поради факта, чер идеята за тях Толстой е взел от "Разбойници" на Шиллер.

При Лолита за мен не иде реч за тромавост, а за отврат в моя случай.
цитирай
28. deleted-4udovi6teto - Не бих правил аналогии между наб...
08.08.2017 09:25
germantiger написа:
Не бих правил аналогии между набоков и Достоевски или Л.Толстой.

"Престъпление и наказание" никога не е било за мен проблем в начало, "среда" или финал, а Карамазови ми бяха интересни поради факта, чер идеята за тях Толстой е взел от "Разбойници" на Шиллер.

При Лолита за мен не иде реч за тромавост, а за отврат в моя случай.

Е, аз се хванах за думата "начало" в твоя комент, Тигре... разбира се, че за никакви аналогии не може да става въпрос.
Благодаря за отделеното време и внимание!
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9372507
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930